Stek & grillkrydda

Varför finns denna inte att finna i butikerna längre ?
Tillfälligt eller varaktigt problem ?
Mats Bordal

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt meddelande. Kockens Stek & Grillkrydda hittar du i utvalda butiker på Ö&B. Om du saknar någon av våra kryddor i din lokala matvarubutik, tveka inte att fråga om de kan ta in produkten åt dig.

    Hälsningar,
    Josefin
    Konsumentkontakt Kockens
  • vill hitta kockens stek och grillkrydda, var finns den ????????
    har letat på många butiker men bara hittat grillkydda , säker stek ock grillkrydda

    Kaj
  • Hej Kaj,

    Kockens Stek & Grillkrydda hittar du i utvalda butiker på Ö&B.
    Önskar dig en fin Midsommar! ☀️

    Hälsningar,
    Josefin
    Konsumentkontakt Kockens
  • Kan man verkligen inte hitta er Stek & grill krydda nån annan stans än på nån enstaka Ö&B menar ni ?
    Ser det som idiotiskt då jag har 10 mil enkel resa till närmaste Ö&B & då är man inte ens säker på att de har den i lager..
    Hur kan jag få tag på Stek & grill på nåt annat sätt, spelar ingen roll om det är "storpack".
    Mats Bordal
  • Hej,

    Mitt förslag är att du kontaktar Ö&B om de kan svara på lagersaldo gällande vår krydda. Vi säljer till grossist och har dessvärre inte information om enskilda butikers sortiment. Vi har dessvärre ingen direktförsäljning via oss utan jag får hänvisa dig till Ö&B.
    Konsumentkontakt Kockens
  • Menar ni att ni har låtit ÖoB få exklusivt försäljning av Stek & Grillkrydda? Eller kan jag som företag beställa och sälja?
    Linda
  • Hej,
    Andra grossister har också möjlighet att köpa in produkten. Är du som företagare intresserad att köpa produkter är du välkommen att gå in på kockens.se och ta kontakt med någon av våra affärschefer.

    Konsumentkontakt Kockens