Mexikansk kryddblandning 90-tal.

Hejsan.
Min mor undrar om det är ni som hade en krydda som hette Mexikansk kryddblandning på 90-talet?Om så har den ersatts med något annat namn?
Mvh Wera
Weronica Lindkvist

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har en krydda som heter Mexican Spice mix i vårt sortiment. Då vi ser över både sortiment och ingrediensförteckning med jämna mellanrum är det svårt och svara på om det är exakt samma som ni refererar till.
    Konsumentkontakt Kockens