Widget Android

Hej!
Gillar er app och en bra widget. Men måste den vara så extremt stor? Jag önskar en som är 4x1 eller 5x1 men ni har endast x2. Så den tar för mycket plats på hem skärmen.

Kommentarer

  • Hej Mikael!

    Tack för ditt meddelande. Kul att du gillar appen. Det låter som en bra grej att överväga nästa gång vi ser över vår widget. Skriver upp det som ett förslag!

    Vänliga hälsningar,