Visa vattentemperatur inbäddat i iframe?

Hej!
Funderade på om det inte går att visa visa er vattentemperatur (badtemperatur) inbäddat i iframe?
Det gäller www.dagens.tk i detta fall där man nu på sommaren vill kunna ta ett dopp i samband med lunchen och det vore trevligt att snabbt kunna få upp vattentemperaturen. Nu får man för tillfället klicka på "vhamnen" i ovankanten och då öppnas en ny flik eftersom länken  https://www.klart.se/se/sk%C3%A5ne-l%C3%A4n/v%C3%A4der-scaniabadplatsen-djuphavsbadet/badv%C3%A4der/ inte låter sej öppnas i iframe .
Tacksam för förslag!

Kommentarer

  • Hej Sven!

    Tack för ditt meddelande. Tyvärr stämmer det att det inte går att visa klart.se i en iframe. Anledningen till detta är dels att det kan utgöra en säkerhetsrisk, då det finns vissa typer av "attacker" som bygger på att visa en trovärdig webbplats i en iframe på en webbplats som är designad för att till exempel lura användare att dela med sig av känslig information, dels för att vi inte skulle ha någon kontroll över hur och i vilka sammanhang Klart presenteras.

    Tyvärr kan vi i dagsläget inte erbjuda något annat sätt att åstadkomma detta heller, men vi tar med oss ditt önskemål!

    Vänliga hälsningar,
    Peter