Text i pushnotis är provocerande

”Solen skiner... bakom molnen” är en av era favoriter på sistone. Vilket allvarligt talat provocerar mig till att radera den här appen snart, trots att den är väldigt bra i övrigt. Era formuleringar, med vilka jag antar att ni försöker vara roliga, är oerhört hånfulla. Okej om det vore sommar och det vanligtvis var sol 9 dagar av 10, men nu?! Ni tycker inte att det är tillräckligt deprimerande som det är, utan att ni påminner om avsaknaden av sol?

Kommentarer

  • Hej Isabelle!

    Förstår vad du menar. Tack för att du påpekar detta, vi har tagit bort den pushnotisen!

    Ha det fint,
    Sandra
    Klart Kundtjänst