Jag vill kunna skriva ut väderprognosen fler dagar

Förr har jag alltid kunnat skriva ut vädret för en 14-dagarsperiod, men när jag nu tar fram "nästa vecka" och trycker på Skriv ut, kommer bara aktuell vecka fram. Jag får alltså inte tillgång till utskrift av "nästa vecka".

Brukar använda detta när jag ska på resa men också till mina goda vänner från Tyskland som bara har tysk tv och därför gärna tar emot mina utskrifter. De har inte tillgång till er app.

Undrar om detta är ett fel i systemet eller om ni medvetet begränsat utskriftsmöjligheten. Jag hoppas och önskar att det är det förra och att jag snart får veta att den utskrift jag vill göra är möjlig igen.

Kommentarer

  • Hej Annika!

    När du skriver ut väderprognosen kan du bara göra det en vecka i taget. Det är alltså inget som är fel i systemet. Jag ska dock ta din feedback vidare om att du vill kunna skriva ut för 14 dagar!