Uppdatering av tidigare inlägg

Skrev ett inlägg nyss om skillnaden i prognos för jämförelse och 14-dagarsvyn. Kollade nu igen och då hade ni uppdaterat er prognos så den stämmer överens. Ser ut som ni låg efter ca en timme (om jag inte missade nåt!?) med att uppdatera ett eget väder på jämförelse-vyn. Nu stämmer de överens! Tidigare hade ni sol på jämförelse vyn och mulet på 14-dagars vyn för kl. 12-15. Nu ca kl. 13.15 har ni korrigerat prognosen på jämförelse-vyn till att vara samma som på 14-dagars vyn, mulet.

Om det skiljer lite i uppdateringsfrekves för ert (och även för de andras väderdata som ni skriver om) kan jag köpa, mer kan jag inte begära.

Kommentarer

  • Ja precis det är även ett längre delay i jämförelseprognosen jämför med den i 14-dagar.

    Tack att du skriver till oss och kollar så att är rätt.

    Vänliga hälsningar,