Titta tillbaka 1 dygn

Hej! Ni borde ha en funktion så att man kan titta tillbaka 1 dygn, eftersom prognoser korrigeras i efterhand och då vill jag gärna se temperaturer som har varit under natten.

Kommentarer

  • Hej Janne!

    Det är en bra idé som vi tittar på att bygga, bra att veta att du vill ha den!

    Ha det fint,
    Sandra
  • Skulle också vilja ha detta.
  • Jag skulle också vilja ha detta, men jag skulle vilja kunna klicka bakåt i tiden (och då få mätdata istället) hur långt som helst. Eller gå direkt till en viss dag.

    Det verkar inte som att en enda tjänst låter en se hur vädret var förra sommaren (till exempel) på samma tydliga enkla format som en dygnsprognos framåt i tiden ser ut. Sånt här lär ju googlas ofta när diskussioner om sommar vs sommar, jul vs jul, etc uppstår.
  • Hej Erik,

    Tack för att du skriver till oss. Vi förstår att det finns användning för en sån funktion så vi tar med oss de tankar när vi fortsätter utveckla Klart. Det är dock inget som är på gång för tillfället.

    Vänliga hälsningar,