Tim-prognos

De senaste veckorna har ofta tim-prognosen visat blankt emellanåt. Se bifogad bild. Var god gör något åt saken.

Kommentarer

  • Hej Magnus!

    Tack för ditt meddelande. Vad konstigt, det felet har jag inte sett och vi har heller inte fått några andra rapporter om det. Har du sett det för flera platser eller är det någon speciell det gäller? Har du sett det även i mobilen (på webbplatsen eller appen)?

    Vänliga hälsningar,
  • Glömde skriva, att det gäller för Upplands Väsby, vad det verkar som. Sist fungerade det för andra platser men inte Upplands Väsby.
  • Hej!

    Jag har testat i safari, chrome samt iOS och då fungerar det för mig. Så jag undrar vilken webläsare eller plattfrom är det du använder?

    Vänliga hälsningar,
  • Felet finns inte konstant men ofta den senaste tiden. Jag kör senasr uppdaterade Chrome webbläsare på Windows 10. Har inte sett felet i mobilen vad jag kommer ihåg.
  • Hej Magnus.

    Tack för ditt svar. Vi ska fortsätta hålla utkik efter problemet och se om vi kan lösa det. Om det dyker upp igen får du gärna säga till så kanske vi hinner felsöka innan felet försvunnit av sig själv igen.

    Vänliga hälsningar,