Tillfälligt fel på iOS-appen

Hej!

För tillfället upplever vi lite problem med iOS-appen, men vi jobbar på att lösa det så fort vi kan.

Tack för ert tålamod!

Kommentarer

  • Har problem med ios appen,
    vid öppnande av prognos visas meddelandet ingen uppkoppling, kan dock se nederbördskartan och större delen av övriga tjänster. har raderat och ominstallerat appen ett flertal ggr utan effekt.
    använder iPad air2 med uppdaterad IOS programvara.
    Programmet fungerar utmärkt på min Iphone7 och iPad pro.
  • Hej,

    Ber om ursäkt för att svaret har dröjt. Kvarstår problemet för dig? Skicka gärna en bild om så är fallet så vi kan hjälpa dig vidare!