Tidigare väderutsikter

hej! jag undra om man kan få uppgift om tidigare väder? Tex ett par veckor bakåt. Jag har problem med ett inland läckande altantak,som är hopbyggt med fastigheten och vi försöker leta på tak o vind f att utröna var läckan är. Den förekommer bara ibland vid kraftigt regn och vi undrar varifrån vinden har kommit med  regnet och därmed krupit in? Mvh Anna Kallenberg

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Tack för ditt meddelande. Tyvärr sparar vi på Klart inget historiskt väder så vi kan inte vara till någon hjälp med detta. Hoppas det löser sig med läckan!

    Vänliga hälsningar,