Tall i pollenprognosen

Hej!
Har ni möjlighet att rapportera Tall pollen, min son är allergisk och det skulle underlätta mycket för oss.
Med vänlig hälsning
Anna-Karin

Kommentarer

  • Hej Anna-Karin!

    Tyvärr är det inte vi på Klart som bestämmer vilka halter som ska rapporteras, det är Naturhistoriska Riksmuseet.

    De har inte med tall i den rapporten vi tar del av, men jag ser att de har det i mer detaljerade grafer på sin hemsida. Se här.

    Gå in på ditt län i vänsterspalten och välj "pollengrafer 2020". Ser även att de inkluderar en kommentar innan du tryckt in på pollengrafer, så då kan du förhoppningsvis få en hint om tall är på väg!

    Hoppas det räcker för er!
    Ha det fint!
  • Stort Tack för bra information!
    Med vänlig hälsning