Synlighet av kartan på webb

Er väderkarta upptar knappt 15% av hemsidan.??!! Varför? Över hälvten av sidan är bara vit. Om kartan skulle täcka allt som är tomt på sidan skulle ju synligheten bli fantastiskt mycket bättre.

Kommentarer

  • Hej Kent!

    Håller med om detta! Anledningen till att vi skurit av kartan idag är för att anpassa efter Sveriges form. Vi har inte väderdata för hela europa på kartan, så om vi skulle göra kartbilden större skulle den vara utan väderdata..

    Men vi håller på att bygga om våra kartor, så vi ska se om vi kan förbättra detta! Tack för att du hörde av dig!

    Ha det fint,
    Sandra