Svepa från höger för att radera

Hej!
Jag har problem med platsen ”Där du är”
Tycker nog att jag följt Alla era olika råd om lösning.
Bifogar bilden som kommer efter att jag tryckt på söksymbolen. Där kan jag inte svepa från höger för att radera. Händer ingenting.
Mvh,
Sinikka

Kommentarer

  • Hej Sinikka! Vi fick inte med någon bild i ditt meddelande, har du möjlighet att testa att skicka igen? Tack!
  • Hej igen!

    I denna vy som är favoritsidan kan du inte ta bort "där du är" tyvärr.
    Om du vill ta bort en annan favorit så klickar du på "ändra" och sen på "radera" nere i vänstra hörnet.

    Hoppas det löser sig!
  • Hej igen!
    Jag kanske uttryckte mig oklart: "Där du är" är en felaktig plats som jag skulle vilja ta bort.
    Med vänlig hälsning, Sinikka
  • Hej igen!

    Tyvärr går det inte att ta bort "där du är". Förstår att det kan vara jobbigt om du tycker den visar fel plats. Ledsen för det!

    Berätta gärna mer om varför platsen är fel. Visar den en plats långt ifrån där du är?

    Tack för att du rapporterar!