Störande annons på 14 dagar

Mellan varje vecka i prognosen finns en störande annons. Kan vara allt från företagen Compricer, Lendo, Albert, mfl. Så fort jag öppnar appen kommer  störande annons direkt mellan Söndag -Måndag. Blir mycket irriterad då jag vill kunna  se två veckor framåt utan störande annons emellan. Mvh Susanne

Kommentarer

  • Hej Susanne!

    Tack för din rapport. Just nu måste vi ha en annonsplacering på startsidan, och vi tycker det är bättre att ha den mitt i listan än högst upp.

    Du kan alltid trycka på det lilla krysset i högra hörnet om du vill få bättre översikt över prognosen 14 dagar framåt.

    Ha det fint!
    Sandra