Störande annons från tv.nu

Hej

Vänligen ta bort reklamen från TV.NU. Den är vidrig. Jag funderar verkligen att använda annan site för att kolla vädret när jag ser annonsen.

Mvh,
Kjell

Kommentarer

  • kan ni ta bort gaphalsen uppe till höger

    barnslig dålig annons, de e nog så mycket popp upp skit ändå

    annars blir de ad blocker
  • TV.nu annonsen är klart störande och väldigt obehövlig.
  • Hej! Tack för att ni har hört av er om annonsen. Jag har skickat vidare era kommentarer till tv.nu som har gjort annonsen.

    Ha det fint,
    Sandra
  • Jag har slutat titta på klart.se tack vare tv.nu annonsen.
  • Håller med de ovanför. Inte en chans att man kan fortsätta använda er app om man ska ha ett hackande ljud varenda gång man kollar ny ort eller går in i appen.
  • Hej!

    Tv.nu har bytt film i annonsen nu. Angående ljud som tar över i appen - så ska det absolut inte vara! Vi fixar det så fort vi kan!