Frågar om pushnotiser flera gånger

Ert tjat om att få väder varje morgon med pushnotis är verkligen störande. Det borde räcka att svara nej en gång.

Kommentarer

  • Hej Gunnar!

    Det ska absolut räcka med att stänga av pushnotiserna en gång!
    Gå in på "Mer" i Klart-appen, sen "Pushnotiser" för att göra inställningar!

    Hör av dig om det fortfarande inte fungerar.
    Sandra
  • Jodå, det lugnade sig efter att jag svarat nej några gånger. Jag behövde inte gå in i inställningar. Så det är ok nu.
  • Tack Gunnar! Ska hålla koll på detta.