Älmhult i Småland

Hej, när jag försökte få fram Älmhult som ligger i Småland så finns inte det med i er lista. jag får bara fram Älmhult i Skåne län. Älmhult där de säljer möbler ligger nämligen o Smålands län ej i Skåne län

Kommentarer

  • Hej Per-Håkan!

    Tack för att du rapporterar! Det verkar dock som att Älmhult även finns i Skåne.

    Men den Älmhult du letar efter ligger i Kronobergs län. Småland är ett landskap, och i vår sökfunktion visas bara län.

    Ha det fint,
    Sandra