Sparade platser

Fungerar inte.
Lögn i helvete att radera "Husum" från mina sparade platser. Vet inte var den kommer ifrån. Har ALDRIG varit intresserad av denna ort - var den nu ligger någonstans...................

Kommentarer

  • Hej,

    Ibland upplever vi lite problem med att fastställa rätt plats ”Där du är”. Vi jobbar på en lösning!

    Så länge kan du spara din plats som favorit så når du den fortfarande snabbt.
  • Jag försöker spara mälhaga , som sparad plats , men efter ett gygn så finns den inte som sparad plats. Vad att göra?
  • Det går inte att ta bort Rickomberga som av ngn anledning är favorit!!!
    Bor i Uppsala. Hur gör man!!!
  • Hej,

    Använder du hemligt läge på din dator Bo?

    Du kan ta bort ”där du är” genom att klicka på ändra sparade platser och sedan ta bort!
  • Hej,
    rensa cookies! det fungerade för mig.
    Mvh