Sökfunktionen prioriterar golfklubbar

Klart värld består av ett antal golfklubbar omgivna i periferin av diverse satser. När jag söker för att få upp staden Lund kommer först av allt Lundbergs golfklubb upp, följt av diverse andra golfklubbar och några gårdar och små byar som heter Lund. Staden Lund får man mer eller mindre scrolla sig fram till. Sedan tog drt väldigt mycket letande innan jag kom hem ett ställe där jag kunde skriva något, trots att jag klickade på "Förbättringsförslag" . Det här är alltså två förbättringsförslag.

Kommentarer

  • Hej Ella!

    Vi är medvetna om att golfklubbar har börjat hamna högst upp i sökresultaten, och så ska det såklart inte vara! Jobbar för att lösa det.

    Tack för att du rapporterar!
    Sandra