Widget på iPhone borde ha mer information

Hej!
Först vill jag tacka för en grym app! Tydliga och precisa prognoser. Har jämfört de flesta väderapparna till iPhone och tycker att eran är överlägsen på allt, förutom i widgeten. Den är lite snål på info tycker jag. Saknar även möjligheten att ändra vilken info som ska visas. Widgeten ett bra verktyg för att få en snabb blick över dagens eller veckans väder. Jag vill se aktuell temperatur samt dagens prognos.
Finns det några planer för widgeten?
Tack!

Kommentarer

  • Hej Daniel, vad kul att du gillar vår tjänst!

    Bra att höra dina önskemål om widgeten, vi tar det vidare när vi planerar utvecklingen av Klart!
  • Specifikt vill jag kunde välja vilken plats som ska visas i widgeten.
  • Hej,

    Det är bra att höra vad ni har för förslag på funktioner för widgeten, vi har det i åtanke!
  • Kul att se att widgeten ”funkar” i dark mode nu. Men mörkblå text på svart bakgrund funkar jättedåligt...
  • Tack för att du gjorde oss uppmärksamma på det Lars! Vi har inte anpassat vår app för dark mode, så inte heller widgeten är anpassad tyvärr. Skickar din önskan vidare till utvecklingsteamet, tack!