Varför tar det lång tid innan jag får svar när jag mailat er?

Hej Klartpersonal!! Det skulle vara kul att få Vädersvar på sina frågor till mailadressen? Går det bra??/ Frågvis Norrlänning.

Kommentarer

  • Hej!

    Vill du ha svar på en fråga så får du bäst det här på vårt kundforum! Här samlar vi alla frågor och svar, och du kan även gå in och kika på andra frågor från andra användare som vi svarat på.