Reklamen

Måste reklamen ligga överst hela tiden, så fruktansvärt irriterande då tabortknappen inte syns förrän blaffan är inladdad. Lägg den åtminstone under veckan eller åtminstone dagens väder

Kommentarer

  • Hej Mats!

    Tack för ditt meddelande. Klart finansieras av reklam, så vi är beroende av att reklamen har en viss grad av synlighet, så att säga, vilket innebär att vi inte kan lägga den alltför långt ner på sidan. Vi försöker alltid att hitta rätt balans mellan en behaglig användarupplevelse och reklamen.

    Exakt var i dags- och timvyn reklamen visas beror bland annat på mobilens skärmstorlek, men reklamen ska aldrig vara allra högst upp. Är den det för dig? Kör du Android- eller iOS-appen? För mig visas första reklamen efter tredje dagen respektive efter andra timmen.

    Vänliga hälsningar,
    Peter
  • Alla reklam i appen är störande, mycket värre än prognoser om dåligt väder. Svagt att en reklamfri köpversion inte kan erbjudas. Fortsätter det så här utvecklar jag en mycket bättre reklamfri gratisversion (app) för alla som enbart är intresserade av vädret. Ett sidospår kanske. Vad säger Greta om reklamens klimateffekter?
  • Hej Kjell. Tack för ditt meddelande.

    Tyvärr är en betald och reklamfri version av appen inte aktuell i dagsläget, men vi tar till oss av de önskemål om detta som kommer in.

    Vänliga hälsningar,