Betala för att slippa reklam

Jag kan tänka mig att betala för appen för att slippa reklam

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Bra att veta, men tyvärr är det inte aktuellt just nu!

    Ha det fint,
    Sandra
  • Jag ansluter mig Johan, jag skulle gärna betala för att slippa reklamen. Tror att många där ute känner samma, för er borde det (iaf i teorin) bara vara ett annat sätt att få in de pengar som ni så klart måste få in för att kunna driva tjänsten.
  • Hej Uffe!

    Ja detta är något som det verkar finnas viss efterfrågan på så vi har det i åtanke och det kan vara något vi kommer att titta närmare på framöver.

    Vänliga hälsningar,
    Peter
  • Ställer mig i kön för att betala en summa månadsvis för er väder app, bara jag slipper all reklam.
    Många andra ”appar” har valet mellan en gratis version (med reklam) och en betal app utan.
    Här finns potential för utvecklingen av er tjänst (app). Vädret är dock mest korrekta jämfört med de andra apparna. Det gillas verkligen.

  • Hej!

    Tack för din feedback, vi hoppas kunna titta närmare på hur vi skulle kunna göra det i framtiden.

    Vänliga hälsningar,