Reklam från produkttest klubben

Varning för reklamen som ställer barnsliga frågor om tex ”Vilket årtal bytte Sverige till högertrafik” och man kan vinna ett presentkort från diverse bensimackar eller livsmedelskedjor.

Det står ”Produktest Klubben” längst ned i annonserna. Lite felstavat kan man tycka, men...

Det är Planet49 Gmb som står bakom, de har ingen anknytning till de som de lovar presentkort ifrån. De bara samlar adresser som ni anger för att sprida den till olika sändare av SPAM!!!

Klicka aldrig på annonser från Produktest klubben.

Klart.se bör se till att just dessa annonser försvinner från sidan, de lortar ned varumärket för Kart.se

I all välmening,
Erik

Kommentarer

  • Hej! Vi har pratat med denna annonsör, och de hälsar att De matvarukedjor som användaren kan välja som pris missbrukas inte på något sätt och är medvetna om vår tävling.

    De säger även att man som användare har rätt att bli borttagen, om man inte gillar den marknadsföringen som man får ta emot efter man har varit med i testet.