Regnmängd

Ulvsby Ölme Kristinehamn Värmland, står att det kommer över 900 mm regn i eftermiddag. Känner mig skeptisk ?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack att du höra av dig till oss! Bra att du är skeptisk, något har blivit galet här vi ska undersöka vad det kan vara. Istället kan du räkna med att det är fortsatt gråmulet och ca 7 grader idag, men endast något lätt duggregn och INTE någon åska eller orimliga 900 mm regn.

    Vänliga hälsningar,