Fråga om pushnotiser varje gång jag öppnar appen

Tar ni inte bort den "obligatoriska" frågan om pushnotiser varje gång jag startar appen så kommer jag sluta använda den.
Man ska väl inte behöva säga nej varje gång!? Skärpning!

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Det ska du absolut inte behöva göra! Den ska bara fråga en gång per hundrade dag som du använder appen.

    Har du den senaste versionen av appen? Gå in på Klart in i app store/google play och se om det står "Uppdatera" eller "Öppna"

    Återkom gärna!