Pushnotiser

Hur många gånger måste jag tacka nej till pushnotiser innan de försvinner från start,   ska inte behöva trycka nej tack varje gång man ska titta till vädret...    Mvh Björn

Kommentarer

  • Hej Björn!

    Tack för ditt meddelande. Nej, det ska man inte behöva och jag förstår att det är irriterande. Är detta i Android- eller iOS-appen?

    Som jag har förstått det så har detta problem uppträtt för användare som har en äldre version av appen, så ett första sätt att försöka komma tillrätta med det kan vara att gå in i App Store eller Play Butik och se om det finns en uppdatering att installera för Klart.

    Om det inte hjälper kan man prova att rensa den lokala lagringen för appen. Observera att man då förlorar eventuella inställningar man gjort, som favoriter och plats för pushmeddelanden.

    Vänliga hälsningar,