Pushnotiser

Har bytt telefon och får inga pushnotiser längre som jag fick förut på morgonen

Kommentarer

  • Hej Susanne!

    Har du tittat så att du fortfarande har en push-plats inställd? Det kan du kontrollera under Mer -> Pushnotiser -> Plats för push-notiser.

    Annars, om du har en iPhone, kan det vara så att du får våra notiser som "tysta" notiser. Du ska i så fall kunna ändra detta i systeminställningarna för Klart-appen.

    Hoppas något av dessa tips hjälper. Annars får du gärna höra av dig igen så får vi fortsätta felsöka.

    Vänliga hälsningar,
    Peter