Pushnotis om regn.

Jag tycker det vore bra med pushnotis om regn under dagen där jag bor t.ex. kl. 7:30 varje morgon.

Kommentarer

  • Hej Robert!

    Tack för ditt förslag! Vi tar med oss det inför framtida vidareutveckling av våra pushar. Vi skickar ju redan idag en morgonpush med en översikt av dagens väder men jag förstår att du tänker dig en mer specifik regnpush.

    Vänliga hälsningar,
    Peter