Push notiser

Varje gång jag öppnar er app så får jag frågan om push notiser. Spelar ingen roll hur ofta jag svarar nej, nästa gång jag öppnar får jag frågan igen.  Bra prognoser men slutar inte detta imorgon så försvinner er app från min skärm.

Kommentarer

  • Hej Gunnar!

    Tack för ditt meddelande. Jag förstår att det du beskriver är irriterande och så ska det inte vara. Tyvärr kan jag inte erbjuda någon snabb lösning utan måste vända mig till vår apputvecklare för att se vad orsaken kan vara och om det går att göra något åt det. Får jag fråga vad du har för märke och modell på din telefon?

    Vänliga hälsningar,
    Peter