Tack för att du skriver till oss och jag förstår att du reagerar på detta, det är du inte ensam om.
Det här beror på att vi har ett par tidssteg som "spiller över" på dygn 15 (egentligen presenterar vi väderprognos för 14 dagar framåt). När vi visar all data på det här viset, blir presentationen av det sista dagen missvisande då den inte innehållet dygnets alla timmar (därav låga temperaturer). Vi är medvetna om det här problemet och kommer plocka bort dessa för att den här förvirringen inte ska uppstå. Återigen stort tack för att du uppmärksammat detta och vi jobbar på att lösa det - så länge kan du gärna bortse från det sista dygnet i prognosen.
Nej, det här är en vädermodell som har fångat en märklig struktur i nederbörden vid Västkusten i eftermiddag-imorgon. Jag bedömer att ni kan förvänta er betydligt mindre mängder av det som kommer in. Vi har en större uppdatering av prognosen som går ut här innan lunch och min förhoppning är att den kommer vara mer pålitlig gällande nederbörden hos er.
Tack för att du uppmärksammat detta! Med vänlig hälsning,
Tack för att du skriver till oss och jag förstår att du reagerar på detta, det är du inte ensam om.
Det här beror på att vi har ett par tidssteg som "spiller över" på dygn 15 (egentligen presenterar vi väderprognos för 14 dagar framåt). När vi visar all data på det här viset, blir presentationen av det sista dagen missvisande då den inte innehållet dygnets alla timmar (därav låga temperaturer).
Vi är medvetna om det här problemet och kommer plocka bort dessa för att den här förvirringen inte ska uppstå.
Återigen stort tack för att du uppmärksammat detta och vi jobbar på att lösa det - så länge kan du gärna bortse från det sista dygnet i prognosen.
Önskar dig en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Kan detta stämma?

Vilken ort tittar du på? Jag ser inte riktigt i bilden.
Med vänlig hälsning,
Amhult, Björkö etc har samma prognos
Nej, det här är en vädermodell som har fångat en märklig struktur i nederbörden vid Västkusten i eftermiddag-imorgon. Jag bedömer att ni kan förvänta er betydligt mindre mängder av det som kommer in. Vi har en större uppdatering av prognosen som går ut här innan lunch och min förhoppning är att den kommer vara mer pålitlig gällande nederbörden hos er.
Tack för att du uppmärksammat detta!
Med vänlig hälsning,