Procent Åskan

Jag saknar att ni inte har med åskchanserna i % i den senaste uppdateringen jättemycket! Nu är ju er app inte bättre än vilken som helst!!!
Skulle väldigt gärna vilja att det kom tillbaks med nästa uppdatering❤
Tack på förhand!
Anette

Kommentarer

  • Hej Anette!

    Tack för ditt meddelande. Gäller detta webben, Android-appen eller iOS-appen? Vilken/vilka vyer? Jag känner inte till att vi skulle ha tagit bort visning av sannolikheten för åska, så det är möjligt att något har blivit fel om det är så att det försvunnit.

    Vänliga hälsningar,