Problem med Klart-appen på iPhone för de som uppdaterat till iOS14

Apple har släppt en uppdatering av deras operativsystem, iOS 14. För er som har hunnit uppdatera kan sökfunktionen göra att appen kraschar.

För att lösa detta kan du ladda ner senaste versionen av Klart-appen från App Store. Den ska ha löst problemet!

Kommentarer

  • Den kraschar också. Tur att det finns Yr!
  • Hej
    Klart-appen kraschar varje gång jag försöker starta den. Har startat om telefonen och laddat ner appen från App Store.
  • Har ta bort appen och installerade ny men appen vill inte öppna
  • Tyvärr löser inte detta problemet med att appen kraschar Jag har laddat ner senaste version av er app. Den öppnar men när jag ska uppdatera prognos kraschar den Synd på en i övrigt mycket bra väderapp
  • Jag fick problem idag 6/12, avinstallerade appen och laddade ner igen från Appstore, men det fungerar ändå inte...
  • Hej
    appen kraschar fortfarande trots laddat ner på nytt två gånger.
    har IPhone 8 med iOS 14.2

  • Hej
    Iphone 7, ios 14.2. Senaste Klart apoen nedladdad idag 201206. Appen kraschar.

  • Jag har laddat hem nya appen funkar inte ändå😡
  • Appen kopplar ner när jag öppnar den
    Jag tagit bort appen laddat in på nytt utan resultat
  • Funkar inte!
  • Funkar inte alls startar inte upp
  • Klart-appen fungerar ej med iOS14 trots nedladdning av senaste versionen ??
    Fungerade inte med iOS 13 heller efter senaste uppdateringen av klart appen
  • Har raderat och hämtat  appen igen. Tyvärr fungerar det inte, den bara stänger ner. Jag har använt klart.se i många år på Uteförskolan och vill gärna få tillbaka appen. Den bästa och stämmer oftast på : timme för timme. Hur gör jag ?
  • Har senaste uppdateringen (14.2) och gjort det som står ovan, men appen kraschar ändå?
  • Hej! Appen kraschar hela tiden trots att jag har laddar ner den igen, synd eftersom att det är den bästa väderappen
  • Har just försökt detta men det funkar inte. Klart bästa väderspåen och jag saknar den!!
    Mvh
    Jan C
  • Jag har IOS14
    Tagit hem ny app av Klart.se två gånger i kväll. Hjälper inte. Den kraschar cirka 10 sekunder efter jag öppnat den.
    stort problem då Klart.se är den mest träffsäkra vädertjänsten
    hälsn
    Kerstin
  • Hej,
    Jag har senaste versionen av operativsystemet iOS14. Appen fungerar fortf inte även efter att jag ersatt appen med den senaste från App Store. Den fortsätter att stänga ner sig så fort man försöker använda den. Klart.se är min favoritväderapp så vill ju kunna använda den!
    Mvh,
    Anna
  • Hej!
    laddade ned från Appstore men den också kraschar????!!!

  • Med iOS14.2 installerad på en iPhone7 och senaste versionen av klart så kraschar appen när den försöker uppdatera vädret.
  • Klart stänger bara ner sig själv. När jag raderat den o söker upp den igen i App Store händer samma sak vad göra?
  • Hej! Jag har ios 14.2 och har prövat att starta om telefonen och att ta bort gamla appen klart.se och ladda ner en ny men det fungerar inte. Vad är felet?
    Lovisa
  • Hej
    Nu har jag försökt att ladda ner appen på nytt ett flertal gånger. Appen kraschar varje gång! Vad göra?
    Med vänlig hälsning, Marianne Johansson
  • Vi har två iphone och en ipad och det går inte att komma in på klart.se
    vad göra vi har tagit bort appan och laddat ner igen men det fungerar inte
  • Jag har uppdaterat till ios14 men min man har fortfarande ios12 och ingen av os kan använda appen längre. Jag har provat att ta bort och laddat ner appen igen men det hjälper inte! Jag öppnar och appen laddar ner prognos men så stängs den av. Vad ska jag göra?
  • Har installerat om appen massor med gånger men den kraschar så fort msn försöker öppna. Har Iphone7 med senaste Iosuppdateringarna. Klart.se har alltid fungerat förr.
  • Problemet är inte löst
  • Hej! Tack för att ni rapporterar!

    Vi har haft problem med appen under lördag och söndag, men det ska vara löst nu. Det är inte relaterat till att uppdatera till iOS 14 som detta inlägg handlade om. Hör gärna av er om ni får problem igen!

    Med vänlig hälsning,
    Sandra
  • HURRA nu fungerar den!!!!!
  • HURRA säger vi med! Tack för uppdatering Ann!
  • Alla är 😊igen!!!👍
  • Nu fungerar appen hos mig oxå. Tack.😀👍🏻
  • Härligt! ☀️
  • Jaa det funkar nu igen för mig 👌