Privat badplats.

Ni har en badplats med i Åbyfjorden som heter Fågelvik. Vi vore tacksamma om ni tog bort denna från er sida då det inte är en offentlig badplats utan sköts av en båt- och en fritidsförening. Fågelvikens Båtförening och Svee Fritidsförening. Det är alltså dessa föreningar som står för alla kostnader för drift och underhåll utan bidrag av något slag.
Tack för er förståelse
Jan Thorstensson
Föreningsmedlem

Kommentarer

  • Hej!

    Tack då ska vi ta och ordna det så fort vi kan men i de semstertider som är nu kommer det tyvärr dröja ett par veckor innan vi har möjlighet att ändra det.

    Vänliga hälsningar,