Pollenprognos saknas på Android

Det finns inga mätningar gällande pollen idag! Vad beror det på

Kommentarer

  • Hej Robin!

    Ledsen för sent svar. Tack för att du hör av dig och rapporterar.
    Ser att pollenprognosen inte visas för alla platser i Android-appen. Vi undersöker detta! Så länge får du gärna kolla pollenprognosen på vår webb, klart.se. Där fungerar alla pollenrapporter vad jag kan se!

    Tack för att du uppmärksammade oss om felet. Ha en fortsatt fin sommar!