Plug in funkar inte längre

Hej, jag har haft en plug in på www.sveaviken.se i flera år som visat väder från er. Den fungerar inte längre. Har ni lagt ned den eller varför går det inte längre?

Kommentarer

  • Hej! Tack för att du hör av dig!

    Tyvärr har vi inte stöd för de pluginsen längre. Inget som vi kommer kunna prioritera innan sommaren heller. Ledsen för det! Tar med mig detta framåt och ser om vi kan lösa det senare.

    Ha det fint!