Närliggande orter visar alltid golfklubbar

Längst ner på sidan när man sökt på en ort dyker det upp förslag på närliggande orter (enligt rubriken). Problemet är bara att dessa orter alltid är golfklubbar(!) oavsett vilken ort man först sökt på. Sen när är en golfklubb en ort, och varför skulle jag vara intresserad av specifikt golfklubbar av alla sorters föreningar och inte faktiska orter i närheten av min sökta ort?

Mvh Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik! Tack för att du hör av dig!

    Vi är medvetna om detta problem, tyvärr är det svårare än man kan tro att fixa. Ledsen för det, vi jobbar på med lösning!

    Ha det fint,
    Sandra
  • 10:e februari, vilket år?
  • Hej Björn!

    2021. Vi har inte haft möjlighet att ta tag i detta fel ännu men det ligger ganska högt på prioritetslistan. Vi hoppas kunna åtgärda felet om inte alltför lång tid och får be om ditt tålamod så länge.

    Vänliga hälsningar,
  • Fortfarande en massa ointressanta golfklubbar före själva orten man söker efter trots nyligen släppt uppdatering. Måste ju gå att sätta ett filter på att sortera bort allt med golf.
  • Hej Nicklas,

    Tack för att du hör av dig. Tyvärr är det här problemet inte löst ännu och vi ber om fortsatt tålamod till dess. I sökfunktionen så kan man ofta hitta det man söker om man scrollar ned lite i listan i appen, eller väljer "Se fler resultat" på webben.

    Ha en fin dag!
    Klart Kundtjänst