När kommer en betalversion av appen?

Ganska trött på stora störande annonser. När skall Klart komma i en betalversion utan annonser?

Kommentarer

  • Hej Robert!

    Tack för ditt meddelande. En reklamfri version är tyvärr inte aktuell just nu, men vi vet att det finns viss efterfrågan på en sådan och har det i åtanke när vi jobbar vidare på vår tjänst och våra appar.

    Vänliga hälsningar,
    Peter