När kommer väderkartorna till Android?

Hej Klart.se

Om nedanstående låter som klagomål, bör ni betänka att jag skriver bara för att jag egentligen tycker er app är kanonfin. Jag vill bara att den ska vara ännu bättre.

När ni gjorde om appen (var det 2 år sedan?) och tog bort en massa bra funktioner, då frågade jag - varför?. Ni svarade då att ni gjorde om för att kunna vidareutveckla eftersom den gamla lösningen inte gick att arbeta vidare med. Ni sa också att ni vartefter skulle återinföra de funktioner jag efterfrågade.

Nu har det gått två år(!) och jag saknar fortfarande de internationella kartorna, samt isobarer i kartora (vilket ni iofs inte är ensamma om att sakna).

Måste jag fortsätta att använda er site på nätet, där ni har kvar de fina kartorna, eller kan jag snart börja använda appen igen?

mvh, Anders Bergquist

Kommentarer

  • Hej!

    Vi håller fortfarande på med Android-appen och implementerar vissa delar och funktioner som har varit borta ett tag. Jag kan tyvärr inte svara på när det kommer ske, men så fort vi kan.

    Tack för ditt tålamod!