Min stad finns inte med bland prognoserna

Ibland kan det bli fel på vissa platser så det ser ut som att de saknas, eller så har vi missat att lägga till någon.
Kommentera nedan vilken plats och vilken län så kan vi titta närmare!

Skriv också var du använder Klart. Går du in via iPhone-appen, iPad-appen, Android-appen eller hemsidan via din webbläsare?

Klart Kundtjänst (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Tacksam om ni ändrar stavningen på Messlingen (Jämtland) till just Messlingen istället för Mässlingen.
    Mvh Jessica
  • Hej! Om man söker på Ven (ö utanför Landskrona, Skåne), får man många bra förslag på orter, men ingen träff på just Ven. Kan ni lägga till den? Tack!
  • Tack för era kommentarer!

    Jessica - vi har noterat stavfelet, tack!

    Tina - Vi är lite försiktiga med att lägga till öar, eftersom det ofta är ett för stort område för att ha endast en prognos för. Vi tycker dock att man ska kunna söka på öar, och se vilka platser som ligger på den ön. Det jobbar vi på!
    Vi har platserna Bäckviken och Tuna, som ligger på Ven. Bäckviken finns även som badplats!

  • Hej Vi bor på Riseberga i Malmö. Detta är felstavat, ni skriver Risaberga skall vara Riseberga. Jag vet att det finns ett annat i Riseberga i Fjugesta, Sverige men det är inte vi. Kan ni ändra felstavningen på oss  i Malmö. Vänligen bekräfta

  • Hej!

    Här hittar du prognosen för Riseberga i Skåne. Det kan vara så att det smugit sig in en dubblett med ett stavfel, vi kikar närmare på det!
  • God morgon
    Jag tycker att Öland borde finnas med med blad Solkalkylatorn - som ett av Sveriges mest besökta sommardestinationer som vanligen topp tre i solligan tycker jag att vi borde vara med här.
  • Hej Stefan!

    Tack för din feedback. Vi har det i åtanke vid utvecklingen av Klart!
  • Varför kommer inte Alingsås fram när jag söker
    gå helst av allt gå tillbaka till den gamla hemsidan
  • Varför har Ni gjort   om Er hemsida. Jag kan inte hantera den eller varför kan jag inte se Alingsås. Kan Ni vara vänlig informera mig hur det går till.
    Med vänlig hälsning
    Tommy Karlson
    karlson.xxx@xxx.com

  • Hej Tommy,

    Här hittar du prognosen för Alingsås. Är det att den har försvunnit som favorit för dig? Det du gör så är att klicka på hjärtat där det står "Spara plats" för att få den att hamna på startsidan igen!
  • Brattberget i Arboga Västmanland
  • Hej,

    Tack för att du hör av dig till oss, vi kollar närmare på det!
  • Riala i Norrtälje kommun saknas
  • Hej Jan,

    Tack för att du hör av dig till oss, vi kollar närmare på det!

    Ha det fint!
    Ida Kundtjänst