Merch

2 år sedan köpte jag en keps från myrorna som vad jag förmodar var en del av er merch vid en punkt då den hade klart.se broderat in på framsidan. Denna keps var hands down min favorit av alla jag har ägt! SÅ därför når jag ut för se om ni har framtida planer på att sälja igen eller börja sälja (ifall den jag köpte var en fejk).

Kommentarer

  • Hej!

    Vi gör ibland merch i samband med olika samarbete och events men dessa kepsar vet jag inte hur gamla de kan vara, och i nuläget finns ingen tanke på att beställa ny eller gör någon typ av försäljning. Tyvärr.

    Vänliga hälsningar,