luftfuktighet saknas på appen??

hejBlev väldigt förvånad då jag ej hittar uppgifter om luftfuktighet. Skulle vara bra om det fanns, då det är en viktig indikator.

Kommentarer

  • Hej Kristian!

    Tack för ditt meddelande. Faktum är att vi visar luftfuktighet i apparna, men på grund av begränsat skärmutrymme är det lite undangömt. Du hittar den i den detaljerade timvyn, som du kommer till om du trycker på en timme i timlistan.

    Vänliga hälsningar,
    Peter