Lördag 25/1

Hej!

Jag bor i närheten av Göteborg. I morse vid 11 var det frost på marken och sen halv 5 var det frost på marken igen. Jag undrar om det kommer att vara lika så lördag 25 januari?

Mvh Jason

Kommentarer

  • Hej!

    I samband med klart och vindstilla väder på vintern blir det ofta frost. Natten mot lördag kan det lokalt vara frost vid mot broar och vattendrag, men under större delen av dagen kommer det troligen inte vara någon frost. Då ett lågtryck för upp mycket moln och en del regn under lördagen.

    Vänliga hälsningar,