Ljud i annons

Hejsan
Något har hänt med er reklambanner som ligger mellan klockslagen när jag tittar på prognosen timmar..
Reklamljudet är väldigt högt och störande
Hoppas verkligen att ni kan ta bort ljudet som det fungerade tidigare

Kommentarer

  • Ta bort ljudet på annonserna! Ska ju kunna titta på väderprognos utan att störa omgivningen!
  • Varför har ni lagt in sk musik när man kollar vädret. BEDRÖVLIGT. Ta bort!!
  • Hej!
    Annonsen är justerad! Det ska inte vara automatiskt påslaget ljud i våra annonser, hör gärna av er om ni hittar någon annan som har det.

    Tack för att ni rapporterade!
    Klart Kundtjänst
  • Tack själv!