Långtids prognos

När kommer nästa låntidsprognos. Storskaligt väder? Den som ligger ute nu är till16/5 och idag är det den 23/5......
Mia

Kommentarer

  • Hejsan Mia,

    Roligt att du följer våra långtidsprognoser. De avhandlar alltid hela månaden och bilderna är uppdelad i två perioder som illustrerar det storskaliga väderläget i Europa.
    För Majvädret ligger den andra bilden längre ner i artikeln för perioden 17-31 maj.
    Jag kan även passa på att tipsa om att vi har en ny långtidsprognos ute för juni också - den hittar du här: https://www.klart.se/junivadret/

    Önskar dig trevlig läsning och en trevlig helg!
    Med vänlig hälsning,
    Lasse Meteorolog