Krash

Appen funkar inte längre på Androids senaste uppdatering, One UI 3,1 (Android 11).

I flera dagar har det stått att det inte kopplas mot nätverket. Idag kan man starta upp appen men kraschar nästan direkt.

Har ominstallerat appen, fungerar fortf. Inte som det ska.

Kommentarer

  • Hej Kit!

    Ursäkta något långsamt svar men jag var tvungen att stämma av med vår utvecklare. Tydligen ser vi ingen ökning generellt i antal krascher så troligtvis har detta på något sätt med din telefon att göra. En bra sak att testa är att rensa lagringen för vår app (vilket inte sker vid en ominstallation):

    Inställningar -> Appar -> Klart -> Lagring -> Rensa data

    Om felet kvarstår får du gärna säga vilken telefon du använder. Verkar nätverket stabilt annars?

    Vänliga hälsningar,
    Peter