Det går inte att dra på tidsaxeln i kartorna

Hej. Det går inte att dra på tidsaxeln i kartorna, man kan bara trycka på olika ställen men då blir det ingen kontinuerlig visning. Det funkade att dra till för cirka tio dagar sedan. Om jag har Android vet jag inte och jag har inte appen, om det nu gör någon skillnad.

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för rapportering! Vi undersöker närmare vad problemet kan bero på.
  • Hej,
    Jag upplever samma problem och har skrivit till er för ett tag sedan - men inget svar?
  • Hej Mats,

    Jag svarade på ditt meddelande den 4e november! Vi kollar närmare på problemet så fort vi kan.
  • Hur går det med att fixa tidsaxeln på kartorna nu är det 16 november och fortfarande har inget gjorts!
    Har ni på kundtjänsten fått mera information var felet ligger i?

    Hälsningar Ted

  • Hej,

    Tyvärr har jag ingen mer information att ge för tillfället, men ska påminna för att få det fixat så fort vi kan!
  • Hej Ted,

    Jag ville bara meddela att vi löst buggen med tidsaxeln nu.
    Vi ber om ursäkt att det har dröjt!

    Bästa hälsningar,
    Malin på Klart
  • Ja jag såg att det funkar nu. TACK. Janne

  • Tack!!