Kartor

Anser att ni försämrat nederbördskartan. Nu måste man zooma vilket går trögt och  tar onödigt mycket av min dyrbara tid.
Återställ som det var tidigare
" Vårt mål är att vara en enkel och snabb vädertjänst, och ha prognoser med hög träffsäkerhet.. " Stämmer absolut inte längre.
MVH Örjan Werner

Kommentarer

  • Hej Örjan!

    Tack för ditt meddelande. Synd att du tycker de nya kartorna är sämre än de gamla. Tanken med de nya är just att man ska ha möjligheten att zooma och panorera och på så sätt få större frihet och kunna zooma in på platsen där man är till exempel. Men föredrar man att inte zooma så ser man ju hela Sverige till en början, om allt fungerar som det ska.

    Att zooma borde inte heller upplevas som trögt. Om du tycker att kartan rent tekniskt är långsam att zooma eller panorera får du gärna berätta vilken enhet du har och om det är appen eller webbplatsen du använder, så kan vi se om vi kan hitta något fel.

    Vänliga hälsningar,