Zooma i karta

Tycker det är lite synd att man inte kan zooma på kartan i appen. Hela Sverige visas ju inte. Vi som bor allra längst ner i Sverige (Ystad) syns inte ens på kartan som det är nu...

Kommentarer

  • Hej Kristian!

    Vi håller på att bygga nya kartor som du kommer kunna zooma i, håll ut!
  • Jag vill ha en karta att zooma in så att man se vilka 'väder'-platser ni lagt upp. Ni kan skrota alla namnförslag som ligger i varje län, för om man vill hitta en 'väder'-plats som ligger närmast dit man tänker åka, kan det ofta vara så man inte har en susning vad orterna heter i närområdet eller så tar det onödigt lång tid att gå igenom typ 3000 per län !!
    mvh Johnny Gus... Överum
  • Hej Johnny! Jag förstår hur du menar, tar det vidare till våra utvecklare.

    Förstår att det är krångligt så som det funkar idag med län-listan!
    Tack för att du rapporterar!